Friday, February 8, 2008

Let's Dance

Tv succén Let's Dance är i full gång. Även om jag inte vill så stannar jag alltid på kanal 4 när jag "zappar" mellan alla möjliga kanaler på tvn. Kul att se hur icke-professionella dansare med lite träning och hjälp kan bli riktigt bra dansare. De tjusiga kläderna och den duktiga orkestern (tycker det är en utmärkt idé att låta ett ganska mesigt husband framföra en hissmusikversion av Winehouses låt ”Rehab”.) är både ögon- och örongodis. Kan man göra något annat än att le när man ser Carin Da Silva?. Men jag kryper till korset. Långsamt och ganska motvilligt, visserligen. Inte nog med att det tjatas 7 dagar i veckan om Let´s Dance. Det är förstasides stoff i kvällsdrakarna oxå. Vill bara säga: Jag gillar Let's Dance!

1 comment:

Anonymous said...

Love U Babe! Du är underbarast!!!! KYSSAR o KÄRLEK!!!