Friday, April 11, 2008

Soffan!

Idag kom äntligen våran nya soffa. Inget gick som vi tänkt oss. Dagen började med att jag snoosade 3-5 gånger som vanligt.. Sen upp och iväg till Centralen för att möta kära sysster Hanna + kompis, som hade vägarna förbi Göteborg. När vi minglat runt i alla affärer ringer min mobil.. Det är MIOs butikschef som vill beätta att han just nu är på väg med en sprillans ny soffa till göteborg. OK!
Tanke ett: Antar han att jag har tid att ta emot soffan nu?
Tanke två: Förväntar han sig att jag ska ha 12.000kr på mig?
Tanke tre: Ring finaste Bönan!!
Efter många om och men står den här brevid mig i rummet. Nu börja jag se slutet på denna eviga renovering av lägenheten. Nice!

1 comment:

Anonymous said...

Weeii!! Underbart med nya soffan. Måste snarast komma till Gbg för instalering=) PUSSAR!